Amerika L Vizesi (Şirket İçi Transfer Vizesi)
Amerika bir şubesi olan firmaların transferleri için ihtiyaç duydukları Amerika L vizesi, yönetici ve uzman kadronun şirket içi rotasyonlarında yarar sağlar. Firmaların sponsorluğunda çalışanlar Amerika’da bulunan şubede çalışma ve Amerika’da yaşama olanağı elde ederler. Amerika L vizesi hakkında merak edilenleri sizin için derledik.
Amerika L Vizesi Şartlar:
-
Son 3 yılda aralıksız olarak 1 yıl bu şirkette çalışmış olmak
-
Yönetici ve uzman kadroda çalışmak
-
Amerika’da aynı pozisyonda çalışacak olmak
Amerika L vizesinden yararlanabilmek için şirket adına 1 yıl kesintisiz olarak çalışmış olmak gerekmektedir. Adayın bu şirkette yönetici ya da uzman pozisyonda çalışması, Amerika’da da bu pozisyonda çalışacak olması şartı da aranmaktadır.
Amerika L Vizesi Şunları Sağlar:
-
3+2+2 yıl çalışmak
-
Aile ile taşınmak
-
Yeşil kart başvurusu yapabilmek
Amerika L vizesi hak sahibine 7 yıl boyunca Amerika’da yaşama ve çalışma hakkı tanımaktadır. Bu süre ilk olarak 3 yıl olarak tanımlanır. Süre sonunda iki kere 2’şer yıl uzatma hakkı da bulunmaktadır. Amerika L vizesine sahip olan kişilerin aileleri de Amerika’ya gelebilirler. Amerika L vizesi sahipleri belirli bir süre sonrası eğer şartları karşılıyorlarsa Green Card başvurusu da yapabilirler.
Amerika L Vizesi Evraklar:
-
Vize süresinden 6 ay uzun süreli pasaport
-
DS 160 Formu
-
I-129S Formu
-
Eski pasaportlar
-
Resmi belgeler
-
Gelir beyanı
-
Şirket imza sirküleri
Siz de Amerika’da bir hayatın hayallerini kuruyorsanız bizimle iletişime geçerek daha fazla bilgi alabilirsiniz. Amerika hakkında merak ettiğiniz her şeye newyork.com.tr adresinde ya da bizimle iletişime geçerek ulaşabilirsiniz.